פרטים חדשים על הדרמה הלילה בכנסת: כך דרעי הביס את לפיד

אבי רבינא 2 Comment on פרטים חדשים על הדרמה הלילה בכנסת: כך דרעי הביס את לפיד

התרגיל המבריק של דרעי ולוין לקואליצה: ח"כ יברקן התגנב לחניון הכנסת, מלינובסקי חשדה, קיש הוזעק והצליח להציל את התוכנית. דרעי ולפיד במאבק על המשותפת. פרטים חדשים על הניצחון של האופוזיציה על הקואליציה

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (חמישי) נחשפים פרטים נוספים מהדרמה הלילית בכנסת אמש, האופוזיציה הצליחה במהלך ההצבעות להחביא את ח"כ גדי יברקן (הליכוד) בחניון הכנסת, בקואליציה חשבו שיברקן לא נמצא ונרגעו וכאן החלה המפלה הקשה של הקואליציה.

ח"כ מלינובסקי הבחינה במונית שהורידה את יברקן בכנסת וחשדה שהוא נמצא בכנסת. ח"כ קיש התעשת במהרה והצליח לשכנע אותה שהמונית בכלל שלו, ושהכל בסדר. יברקן התגנב בהצלחה לאחורי הרכב של קיש, והאירוע התחיל. כך דיווח יובל שגב.

אחרי שח"כ יברקן נשלף מהרכב, לפיד עבד בכל כוחו להשפיע על כסיף ואוסמה מהמשותפת להתקזז. דרעי ולפיד מושכים את כסיף ואוסמה ורבים ראש בראש. השניים ברגע האחרון הלכו עם דרעי שניצח את לפיד בנוק אאוט. כסיף הבין מה שדרעי אמר לו, שמשקרים עליו בקואליציה ומפירים קיזוז.

אחרי הניצחון הגדול החליטו בקואליציה באופן חריג להתקפל והודיעו: תם סדר היום, חוק חשוב נפל ושלושה חוקים לא עלו להצבעה. הלילה הוכח שבלי המשותפת אי אפשר להפיל את חוקי הממשלה. זה המפלה הגדולה של אלקין, שאין להם את המשותפת. יואב קיש הוכח כבולדוזר של הליכוד. את כל המהלך הזה בישל עם דרעי ויריב לוין כבר ביום שני.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון…."

    מי שהולך בשם ה' למען ה' מצליח ויצליח!